Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
 

Stowarzyszenie Rozwoju Lokalnego "INICJATYWA" w Kosinie

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Pielgrzymka Rowerowa - Kalwaria Pacławska 2013

Email Drukuj PDF

Zgodnie z obietnicą dziś pierwsza zaległa relacja z ostatnich pielgrzymek rowerowych Stowarzyszenia. Zaległa dość mocno bo z zeszłego roku Puszcza oczko

W dniu 17 sierpnia 2013 roku o godzinie 7.00 Mszą Świętą w Kościele Parafialnym w Kosinie, rozpoczęliśmy dwudniową Pielgrzymkę Rowerową do Kalwarii Pacławskiej. Pięć lat temu, również w sierpniu, Stowarzyszenie organizowało wyjazd na Kalwarię.

Grupa pielgrzymów liczyła 8 osób plus kierowca samochodu z bagażami. Może i niewielka, ale za to zgrana i pełna pasji rowerowo-pielgrzymkowej Uśmiech

W galerii trochę zdjęć z wyjazdu. Zapraszamy do oglądania Uśmiech

 

Poprawiony: środa, 03 września 2014 23:32 Więcej…
 

Relacje z pielgrzymek

Email Drukuj PDF

W ciągu najbliższych dni na Naszej stronie pojawią się relacje z pielgrzymek rowerowych: do Kodnia i zeszłoroczna (sic Wstyd) do Kalwarii Pacławskiej.

A tu poniżej mały wstęp Puszcza oczko:

Poprawiony: sobota, 30 sierpnia 2014 21:28
 

VIII Pielgrzymka Rowerowa Kosina - Kodeń k. Terespola

Email Drukuj PDF

Zapraszamy na VIII Pielgrzymkę Rowerową Kosina - Kodeń k. Terespola

"MARYJA SPRAWIA JEDNOŚĆ"

Kodeń

 

Pielgrzymka rowerowa do Kalwarii Pacławskiej

Email Drukuj PDF

 

Zapraszamy na:

Pielgrzymkę rowerową

do Kalwarii Pacławskiej

w dniach 17-18 sierpnia 2013 roku

(sobota - niedziela)


Pielgrzymka rozpocznie się mszą św. o godzinie 7.00 w Kościele Parafialnym w Kosinie.

Wyjazd na trasę ok. godziny 8.00

 

 

Zapisy do 11.08.2013 r. pod numerem telefonu: 663 489 789 lub na e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Koszt pielgrzymki ok. 45 zł. Cena obejmuje: nocleg, transport bagażu, ubezpieczenie NW.


Przy zapisie należy podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz PESEL - (potrzebne do ubezpieczenia).

 

W przypadku osób niepełnoletnich:

  • do szesnastego roku życia może uczestniczyć tylko z własnym opiekunem,
  • od szesnastego do osiemnastego roku życia musi posiadać oświadczenie od rodziców lub opiekunów prawnych, stwierdzające wyrażenie zgody na uczestnictwo w pielgrzymce.

 

Każdy uczestnik porusza się na własną odpowiedzialność i powinien posiadać wiedzę i umiejętność poruszania się po drogach publicznych.

 

  • Zalecamy wybrać rower ze sprawnymi przerzutkami, hamulcami (trekking - cross – górski - szosowy).
  • W bagażu podręcznym posiadać zapasową dętkę, pompkę, podstawowy zestaw narzędzi, itp.
  • Należy wyposażyć się w wygodny strój sportowy, strój przeciwdeszczowy, bidon z napojem, wyżywienie na czas jazdy, ewentualnie śpiwór.
  • Zalecamy użycie kasku ochronnego.
  • Główny bagaż uczestnika (odzież, wyposażenie, wyżywienie) będzie przewożony w samochodzie bagażowym i w razie konieczności dostępny na postojach (co 15-25 km).
  • O wyżywienie należy zadbać we własnym zakresie – można je będzie nabyć w sklepach w czasie postojów lub wieźć w samochodzie bagażowym.
Poprawiony: sobota, 03 sierpnia 2013 23:00
 

Informacje po Walnym Zebraniu Sprawozdawczo-Wyborczym

Email Drukuj PDF

W dniu 19 lipca 2013 roku odbyło się Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze Członków Stowarzyszenia "Inicjatywa".

Zebranie przebiegało według porządku:

  1. Otwarcie Zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego Zebrania i Sekretarza.
  3. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli działalności Stowarzyszenia "Inicjatywa' za 2012 rok.
  4. Dyskusja na przedstawionym sprawozdaniem i głosowanie za przyjęciem sprawozdania i udzieleniem absolutorium Zarządowi za 2012 rok.
  5. Sprawozdanie Zarządu z działalności Stowarzyszenia "Inicjatywa" za okres od 30 lipca 2010 roku do 19 lipca 2013 roku.
  6. Dyskusja na przedstawionym sprawozdaniem i głosowanie za przyjęciem sprawozdania i udzieleniem absolutorium ustępującemu Zarządowi.
  7. Wybory władz Stowarzyszenia "Inicjatywa" na następną 3-letnią kadencję (2013 - 2016).
  8. Wolne wnioski i dyskusja.
  9. Zakończenie Zebrania.

 

Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia "Inicjatywa" podjęło następujące decyzje:

  1. Udzieliło absolutorium ustępującemu Zarządowi za lata 2010 -2013.
  2. Wybrało 5-cio osobowy Zarząd na kolejną 3-letnią kadencję 2013 - 2016 w składzie:
    • Janusz Kluz - Prezes Zarządu
    • Janusz Bester - Wiceprezes Zarządu
    • Grzegorz Rosół - Skarbnik
    • Rafał Nazimek - Sekretarz
    • Krzysztof Noga - Członek
  3. Wybrało Komisję Rewizyjną na kolejną 3-letnią kadencję 2013 - 2016 w składzie:
    • Jerzy Pelc - Przewodniczący
    • Stanisław Kiełb - Zastępca
    • Tadeusz Tunia - Członek
Poprawiony: sobota, 20 lipca 2013 19:15
 


Strona 7 z 10

Coś z galerii :)

Galeria

Reklama
Reklama

Polecamy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Statystyka

Odsłon : 5743

stat4u